niedziela, 5 listopada 2017

Temat tygodnia - JA - RODZINA - DOM


JA

Jeden z październikowych tygodni poświęciliśmy na poznanie najbliższego otoczenia. Zaczęliśmy przygodę od poznania samego siebie, utożsamialiśmy się z własnym imieniem, porównywaliśmy między sobą cechy zewnętrzne, rysowaliśmy swoje portrety.

Pierwsza literka naszego imienia - stemplowanie paluszkami
Chwile refleksji - ćwiczenia ciszy z świeczką
Praca grupowa - porównujemy swoje cechy zewnętrzne
Zgadnij kto to? 
"Moja ręka - mój portret"


RODZINA

Po poznaniu samego siebie, przeszliśmy na osoby nam najbliższe, naszą rodzinę. Do zgłębienia tematu pomogły nam fotografie przyniesione z domu, do których potem dorobiliśmy ozdobne ramki.

Kto to jest rodzina?
Lubię z moją rodziną...
Podziwiamy rodzinne fotografie
Tworzymy ozdobne ramki
Wystawa prezentuje się wyjątkowo! 

DOM

Podsumowując temat, przeszliśmy do rozmów na temat domów. Każdy opowiedział co lubi robić najbardziej w swoim domu, przekonując się, iż "wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej!"

Budujemy domy - zabawy i ćwiczenia z elementami Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
Nasz wspólny dom - budujemy z klocków
Oto efekty wspólnej pracy
Geometryczne domy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz